Blog

  • All
  • PR
Jak wygląda współpraca z agencją (Rolinger)PR?

sty 2 2023

PR

Jak wygląda współpraca z agencją (Rolinger)PR?

Decyzja zapadła. Chcesz zacząć promować swoją markę w mediach. Oczami wyobraźni już widzisz siebie na łamach Forbesa lub w studio TVN-u. Zaczynasz rozglądać się za agencją PR, która pomoże Ci zrealizować te śmiałe plany. Tylko… jak w ogóle wygląda współpraca z agencją PR?  Oczywiście każda agencja PR ma swój własny styl pracy i nieco inaczej…
Rozwój innowacyjnej marki kosmetycznej

gru 22 2022

PR

Jak wprowadzać na rynek i rozwijać innowacyjną markę? Rozmowa z dr Izabelą Zawiszą

W tym odcinku #MarkawMediachLIVE Ekstra rozmawiam z dr Izabelą Zawiszą – wynalazczynią, autorką i współautorką kilku patentów, właścicielką marki kosmetycznej OREKA Laboratories oraz firmy ProConChem, a przede wszystkim z przedsiębiorczynią, która stawia w swoim biznesie na badania i innowacje.   Z Izą współpracuję już od 3 lat i pomagam jej w działaniach medialnych związanych z…
Rozpoznawalna marka a Twoja misja

gru 15 2022

PR

Jak Twoja misja pomoże Ci budować rozpoznawalną markę? Rozmowa z Elą Krokosz

Podczas tej rozmowy z cyklu #MarkawMediachLIVE  Ekstra rozmawiam z Elżbietą Krokosz. Ela Krokosz to Master Coach, Talent Consultant i mówczyni TEDx, a także autorka książki „Ty też to masz! Odkryj swoje talenty i zacznij robić w życiu to, co lubisz i potrafisz najlepszej”.   Moja współpraca z Elą związana była z jej flagowym produktem „Self…
Rozwijaj markę z sukcesem

gru 1 2022

PR

#MarkawMediachLIVE Ekstra: Jak rozwijać swoją markę z sukcesem? Rozmowa z Agnieszką Gaczkowską „Oplotki”

W tym odcinku #MarkawMediachLIVE  Ekstra rozmawiam z Agnieszką Gaczkowską – założycielką marki OPLOTKI. Agnieszka opowiada o tym, jak wyglądała jej droga zawodowa, dlaczego porzuciła prestiżową pracę architektki na rzecz rękodzieła i jak buduje markę dzięki obecności w mediach.    Oplotki to marka, która łączy rękodzielników i pasjonatów rękodzieła, a także wspiera przedsiębiorczość kobiet. Agnieszka jest…
Od czego zacząć kontakt z mediami?

paź 4 2022

PR

Od czego zacząć kontakt z mediami?

Od czego zacząć kontakt z mediami? Zaistnienie w mediach to cel wielu ekspertów i liderów rozwijających swoje firmy. Jednak cały czas mam wrażenie, że media kojarzone są z miejscem dostępnym jedynie dla wybranych, a sama współpraca z nimi jest procesem owianym ścisłą tajemnicą. Jako właścicielka butikowej agencji PR, która pomogła zaistnieć w mediach wielu klientom,…

lis 9 2020

PR

Urażony senior nie kupi twojej marki

Jakie są najlepsze praktyki stosowane w komunikacji, działaniach wizerunkowych i sprzedażowych skierowanych do seniorów w social mediach? Zmiany demograficzne zachodzące w Polsce coraz częściej są przedmiotem refleksji nie tylko polityków i ekonomistów, ale również marketingowców. Według raportu Polski konsument 50+ (Raport syndykatowy Polski konsument 50+ 2017, 4P research mix) od 2007 roku liczba osób 50+…
strategia komunikacji marki

paź 18 2020

PR

4 kluczowe etapy w budowaniu strategii komunikacji marki

Jak to jest, że jedne marki z łatwością wciągają w swój świat? Zaczynamy im szczerze kibicować, z przyjemnością je obserwujemy, ba! stajemy się ich ambasadorami! Tymczasem inne z trudem walczą o uwagę odbiorców. Dlaczego tak jest? Klucz do rozwiązania tej zagadki leży w strategii komunikacji. Gdy zaczynasz interesować się tematem strategii komunikacji możesz trafić na…

wrz 14 2020

PR

Recykling treści. Jak mądrze zarządzać treściami?

Gdy rozmawiam z klientami na temat budowania marki eksperta najczęściej słyszę jedną główną obiekcję. Przede wszystkim praca nad marką osobistą kojarzy się z tworzeniem nieskończonej ilości treści. Czy tak musi być? W artykule Jak budować markę eksperta? 4 kroki do znanej marki eksperta podpowiadam Ci, jakie działania wspierają Twoją markę eksperta. Przede wszystkim musisz pamiętać,…
Marka osobista

wrz 14 2020

PR

Jak budować markę eksperta? 4 kroki do znanej marki

Co zrobić, aby stać się znanym ekspertem w swojej branży? Jakie działania podjąć, aby wzmacniać swoją wiarygodność i zwiększać zaufanie klientów? Jakie korzyści dla biznesu przyniesie Ci ceniona marka eksperta? W artykule znajdziesz odpowiedzi. Budowanie rozpoznawalnej marki osobistej stało się kluczowym elementem rozwoju biznesów. Dlatego dziś nie pytamy czy warto budować silną markę eksperta. Przede…
Współpraca z mediami

lip 23 2020

PR

7 wskazówek, jak rozpocząć współpracę z mediami

Czy wiesz, że media ogólnopolskie nie są zarezerwowane tylko dla dużych firm? Ekspert prowadzący działalność jednoosobową czy lider raczkującego projektu również może zainteresować media. Podpowiem Ci, jak rozpocząć współpracę z mediami, aby budować mosty, a nie mury. Lubię przywoływać przykład rozwoju inicjatywy Sukcesu Pisanego Szminką. Teraz jest to znana, ceniona i prężnie działająca fundacja. Nagroda…
rolinger-2

Skontaktuj się

  • +48 509 547 609

  • biuro@rolingerpr.pl

Dołącz do mnie