Blog
- All
- PR
Jak Twoja misja pomoże Ci budować rozpoznawalną markę? Rozmowa z Elą Krokosz
Podczas tej rozmowy z cyklu #MarkawMediachLIVE Ekstra rozmawiam z Elżbietą Krokosz. Ela Krokosz to Master Coach, Talent Consultant i mówczyni TEDx, a także autorka książki „Ty też to masz! Odkryj swoje talenty i zacznij robić w życiu to, co lubisz i potrafisz najlepszej”. Moja współpraca z Elą związana była z jej flagowym produktem „Self…
#MarkawMediachLIVE Ekstra: Jak rozwijać swoją markę z sukcesem? Rozmowa z Agnieszką Gaczkowską „Oplotki”
W tym odcinku #MarkawMediachLIVE Ekstra rozmawiam z Agnieszką Gaczkowską – założycielką marki OPLOTKI. Agnieszka opowiada o tym, jak wyglądała jej droga zawodowa, dlaczego porzuciła prestiżową pracę architektki na rzecz rękodzieła i jak buduje markę dzięki obecności w mediach. Oplotki to marka, która łączy rękodzielników i pasjonatów rękodzieła, a także wspiera przedsiębiorczość kobiet. Agnieszka jest…
Od czego zacząć kontakt z mediami?
Od czego zacząć kontakt z mediami? Zaistnienie w mediach to cel wielu ekspertów i liderów rozwijających swoje firmy. Jednak cały czas mam wrażenie, że media kojarzone są z miejscem dostępnym jedynie dla wybranych, a sama współpraca z nimi jest procesem owianym ścisłą tajemnicą. Jako właścicielka butikowej agencji PR, która pomogła zaistnieć w mediach wielu klientom,…
Urażony senior nie kupi twojej marki
Jakie są najlepsze praktyki stosowane w komunikacji, działaniach wizerunkowych i sprzedażowych skierowanych do seniorów w social mediach? Zmiany demograficzne zachodzące w Polsce coraz częściej są przedmiotem refleksji nie tylko polityków i ekonomistów, ale również marketingowców. Według raportu Polski konsument 50+ (Raport syndykatowy Polski konsument 50+ 2017, 4P research mix) od 2007 roku liczba osób 50+…
4 kluczowe etapy w budowaniu strategii komunikacji marki
Jak to jest, że jedne marki z łatwością wciągają w swój świat? Zaczynamy im szczerze kibicować, z przyjemnością je obserwujemy, ba! stajemy się ich ambasadorami! Tymczasem inne z trudem walczą o uwagę odbiorców. Dlaczego tak jest? Klucz do rozwiązania tej zagadki leży w strategii komunikacji. Gdy zaczynasz interesować się tematem strategii komunikacji możesz trafić na…
Recykling treści. Jak mądrze zarządzać treściami?
Gdy rozmawiam z klientami na temat budowania marki eksperta najczęściej słyszę jedną główną obiekcję. Przede wszystkim praca nad marką osobistą kojarzy się z tworzeniem nieskończonej ilości treści. Czy tak musi być? W artykule Jak budować markę eksperta? 4 kroki do znanej marki eksperta podpowiadam Ci, jakie działania wspierają Twoją markę eksperta. Przede wszystkim musisz pamiętać,…
Jak budować markę eksperta? 4 kroki do znanej marki
Co zrobić, aby stać się znanym ekspertem w swojej branży? Jakie działania podjąć, aby wzmacniać swoją wiarygodność i zwiększać zaufanie klientów? Jakie korzyści dla biznesu przyniesie Ci ceniona marka eksperta? W artykule znajdziesz odpowiedzi. Budowanie rozpoznawalnej marki osobistej stało się kluczowym elementem rozwoju biznesów. Dlatego dziś nie pytamy czy warto budować silną markę eksperta. Przede…
7 wskazówek, jak rozpocząć współpracę z mediami
Czy wiesz, że media ogólnopolskie nie są zarezerwowane tylko dla dużych firm? Ekspert prowadzący działalność jednoosobową czy lider raczkującego projektu również może zainteresować media. Podpowiem Ci, jak rozpocząć współpracę z mediami, aby budować mosty, a nie mury. Lubię przywoływać przykład rozwoju inicjatywy Sukcesu Pisanego Szminką. Teraz jest to znana, ceniona i prężnie działająca fundacja. Nagroda…
Jak zostać cenionym ekspertem w mediach?
Jeśli chcesz być cenionym autorytetem w swojej dziedzinie, budować wyrazistą i rozpoznawalną markę, Twoim pytaniem nie powinno być czy warto być ekspertem medialnym lecz jak to zrobić dobrze – w zgodzie ze sobą, oraz mądrze – z pełną korzyścią dla swojej marki firmowej i osobistej. Obecność w mediach wpływa na Twój rozwój zawodowy (myślę, że…
Marka w mediach w dobie koronawirusa
Masz wrażenie, że media nie mówią o niczym innym tylko o koronawirusie? Wchodzisz na portale informacyjne – widzisz COVID-19, włączasz TV – znów ten temat. Podobnie w radiu – ciągłe prognozy i wypowiedzi ekspertów. Dochodzisz do wniosku, że czas pandemii to nie jest dobry moment na rozpoczęcie swoich działań w mediach. Pokażę Ci, że niekoniecznie…

Skontaktuj się
+48 509 547 609
biuro@rolingerpr.pl