Blog

  • All
  • Aktualności
  • Case study
  • PR
Promocja marki osobistej w mediach

sty 21 2020

PR

Do dojrzałych dojrzały marketing

Osoby dojrzałe coraz częściej, pomimo wielu oczywistych trudności, patrzą na swoje życie przez pryzmat szklanki przynajmniej do połowy pełnej. Co więcej, chcą i starają się wypełnić ją po brzegi. Czy twoja firma im w tym pomaga? Anna, 59 lat. Przyjaciółka mojej mamy wpada do domu z szerokim uśmiechem. Jest optymistką, chociaż jej życie nie było…
Media relations

lis 19 2019

Case study

Nuev – launch nowej marki kosmetycznej

Nowa marka kosmetyczna Nuev powstała w oparciu o odkrycie naukowe dr Izabeli Zawiszy oraz naukowców z Polskiej Akademii Nauk. Kremy zawierają wyjątkowy składnik – Chitathione, który otula skórę niewidocznym filmem i nie dopuszcza do niej szkodliwych jonów metali odpowiedzialnych za alergię kontaktową. Premiera pierwszej linii Nuev® nikiel chrom kobalt odbyła się 10 października 2018 r.…
Jak budować markę eksperta

lis 18 2019

PR

Śmierć prasy? Czy obecność w prasie ma jeszcze sens?

W ubiegłym tygodniu media obiegła szokująca informacja – Marquard Media Polska rezygnuje z wydawania wszystkich magazynów prasowych. Z końcem grudnia z rynku znikną tytuły o bardzo długiej historii jak Cosmopolitan czy Playboy,  a także JOY, Harper’s Bazaar, CKM i Esquire. Czy koniec prasy jest bliski? Czy inwestowanie w promocję w prasie ma jeszcze sens? Jak…

cze 11 2019

Case study

FootMedica – PR placówki medycznej

FootMedica Klinika Zdrowej Stopy to sieć gabinetów podologiczno-fizjoterapeutycznych, która kompleksowo zajmuje się diagnostyką, leczeniem oraz profilaktyką zaburzeń w obrębie stóp i narządu ruchu. Posiada wieloletnie doświadczenie w wykonywaniu indywidualnych wkładek ortopedycznych. Rozpoczynając pracę nad realizacją strategii PR placówki medycznej postawiliśmy sobie za cel, aby przybliżyć dziedzinę podologii. Szczególnie, że jeszcze kilka lat temu była raczkującą…
Budowanie relacji z mediami

maj 22 2019

PR

Jak budować relacje z mediami?

Jestem w trakcie prowadzenia szkolenie na temat jak budować relacje z mediami dla przedsiębiorców. Opowiadam im jaką siłę mają media, dlaczego warto w nich się znaleźć i że jest to możliwe dla każdego. Nagle na całą salę odzywa się podirytowana kobieta, która niemalże krzyczy: „To nieprawda! Wszystko w mediach jest opłacone! To, o czym Pani…
Budowanie marki eksperta w mediach

paź 22 2018

Aktualności

Rolinger PR na Health&Lifestyle Festiwal powered by MEDmeetsTECH

15 października 2018 r. w Krakowie odbyła się konferencja poświęcona innowacjom w obszarze Health&Lifestyle. Innowacyjne rozwiązania dotyczą dziś niemalże każdego aspektu życia, które znacznie poprawiają jakość naszego życia. Konferencja miała różne bloki tematyczne. Podczas sesji „Marketing i PR w startupach lifestyle” z prelekcją wystąpiła Danuta Rolinger-Bednarska, dyrektor zarządzająca Rolinger PR. Podczas prelekcji pt. „Jak wykorzystać…
Dlaczego warto PR

sie 20 2018

PR

Jak PR rozwija biznes?

„Ostatniego dolara z budżetu marketingowego, wydałbym na PR.” – Bill Gates Obserwując rozwój marek, które dbają o swoją komunikację, uważam, że PR jest najlepszą inwestycją dla biznesu. Zanim powiesz: „no pewnie, to Twoja praca”, przeczytaj, jak systematycznie prowadzone działania PR wpływają na rozwój Twojej działalności. O tym, jak ważne jest budowanie relacji z otoczeniem w biznesie…
personal branding

mar 10 2018

Aktualności

O tym, jak budować swoją markę osobistą podczas Kariera w Farmacji.

„Sława trwa 5 minut, niesława znacznie dłużej” – to zdanie pada z ust jednego bohatera z filmu Informator.  Niestety jest w nim dużo prawdy. Podczas wydarzenia „2 godziny dla Twojej Kariery w Farmacji” na Wydziale Farmaceutycznym Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Danuta Rolinger-Bednarska podpowiadała studentom jak budować swoją markę osobistą w sposób świadomy, na co zwrócić uwagę,…
promocja nauki

lis 21 2017

Aktualności

O komunikacji naukowej podczas Meet BioTech BoostBioTech!

Jak mówić o nauce, jak promować naukę, medycynę, biotechnologię? Niewątpliwie jest to wyzwanie, ale to właśnie lubimy najbardziej! W kameralnej Klubokawiarni Szczyt Wszystkiego Danuta Rolinger-Bednarska podzieliła się swoimi doświadczeniami w PR medycznym. Z sali padło pytanie, dlaczego właśnie medycyna, zdrowie? Cóż, odpowiedź mogła być tylko jedna: z pasji, z poczucia misji i sensu. Jak opowiadać…
promocja life science

paź 19 2017

Aktualności

Jestem na Life Science Open Space!

19 października spędziłam w Krakowie na wydarzeniu Life Science Open Space. Forum współpracy i innowacji dla zdrowia i jakości życia zgromadziło wielu ekspertów, naukowców, przedsiębiorców oraz entuzjastów. Wygłosiła prelekcję o tym, jaką wartość dla rozwoju biznesu oraz marki osobistej niesie mądra i przemyślana strategia obecności w mediach. W trakcie prezentacji opowiedziałam, jak zainicjować kontakt z…
rolinger-2

Skontaktuj się

  • +48 509 547 609

  • biuro@rolingerpr.pl

Dołącz do mnie