Blog
- All
- Aktualności
- Case study
- PR
Jak zostać cenionym ekspertem w mediach?
Jeśli chcesz być cenionym autorytetem w swojej dziedzinie, budować wyrazistą i rozpoznawalną markę, Twoim pytaniem nie powinno być czy warto być ekspertem medialnym lecz jak to zrobić dobrze – w zgodzie ze sobą, oraz mądrze – z pełną korzyścią dla swojej marki firmowej i osobistej. Obecność w mediach wpływa na Twój rozwój zawodowy (myślę, że…
Marka w mediach w dobie koronawirusa
Masz wrażenie, że media nie mówią o niczym innym tylko o koronawirusie? Wchodzisz na portale informacyjne – widzisz COVID-19, włączasz TV – znów ten temat. Podobnie w radiu – ciągłe prognozy i wypowiedzi ekspertów. Dochodzisz do wniosku, że czas pandemii to nie jest dobry moment na rozpoczęcie swoich działań w mediach. Pokażę Ci, że niekoniecznie…
Do dojrzałych dojrzały marketing
Osoby dojrzałe coraz częściej, pomimo wielu oczywistych trudności, patrzą na swoje życie przez pryzmat szklanki przynajmniej do połowy pełnej. Co więcej, chcą i starają się wypełnić ją po brzegi. Czy twoja firma im w tym pomaga? Anna, 59 lat. Przyjaciółka mojej mamy wpada do domu z szerokim uśmiechem. Jest optymistką, chociaż jej życie nie było…
Nuev – launch nowej marki kosmetycznej
Nowa marka kosmetyczna Nuev powstała w oparciu o odkrycie naukowe dr Izabeli Zawiszy oraz naukowców z Polskiej Akademii Nauk. Kremy zawierają wyjątkowy składnik – Chitathione, który otula skórę niewidocznym filmem i nie dopuszcza do niej szkodliwych jonów metali odpowiedzialnych za alergię kontaktową. Premiera pierwszej linii Nuev® nikiel chrom kobalt odbyła się 10 października 2018 r.…
Śmierć prasy? Czy obecność w prasie ma jeszcze sens?
W ubiegłym tygodniu media obiegła szokująca informacja – Marquard Media Polska rezygnuje z wydawania wszystkich magazynów prasowych. Z końcem grudnia z rynku znikną tytuły o bardzo długiej historii jak Cosmopolitan czy Playboy, a także JOY, Harper’s Bazaar, CKM i Esquire. Czy koniec prasy jest bliski? Czy inwestowanie w promocję w prasie ma jeszcze sens? Jak…
FootMedica – PR placówki medycznej
FootMedica Klinika Zdrowej Stopy to sieć gabinetów podologiczno-fizjoterapeutycznych, która kompleksowo zajmuje się diagnostyką, leczeniem oraz profilaktyką zaburzeń w obrębie stóp i narządu ruchu. Posiada wieloletnie doświadczenie w wykonywaniu indywidualnych wkładek ortopedycznych. Rozpoczynając pracę nad realizacją strategii PR placówki medycznej postawiliśmy sobie za cel, aby przybliżyć dziedzinę podologii. Szczególnie, że jeszcze kilka lat temu była raczkującą…
Jak budować relacje z mediami?
Jestem w trakcie prowadzenia szkolenie na temat jak budować relacje z mediami dla przedsiębiorców. Opowiadam im jaką siłę mają media, dlaczego warto w nich się znaleźć i że jest to możliwe dla każdego. Nagle na całą salę odzywa się podirytowana kobieta, która niemalże krzyczy: „To nieprawda! Wszystko w mediach jest opłacone! To, o czym Pani…
Rolinger PR na Health&Lifestyle Festiwal powered by MEDmeetsTECH
15 października 2018 r. w Krakowie odbyła się konferencja poświęcona innowacjom w obszarze Health&Lifestyle. Innowacyjne rozwiązania dotyczą dziś niemalże każdego aspektu życia, które znacznie poprawiają jakość naszego życia. Konferencja miała różne bloki tematyczne. Podczas sesji „Marketing i PR w startupach lifestyle” z prelekcją wystąpiła Danuta Rolinger-Bednarska, dyrektor zarządzająca Rolinger PR. Podczas prelekcji pt. „Jak wykorzystać…
Jak PR rozwija biznes?
„Ostatniego dolara z budżetu marketingowego, wydałbym na PR.” – Bill Gates Obserwując rozwój marek, które dbają o swoją komunikację, uważam, że PR jest najlepszą inwestycją dla biznesu. Zanim powiesz: „no pewnie, to Twoja praca”, przeczytaj, jak systematycznie prowadzone działania PR wpływają na rozwój Twojej działalności. O tym, jak ważne jest budowanie relacji z otoczeniem w biznesie…
O tym, jak budować swoją markę osobistą podczas Kariera w Farmacji.
„Sława trwa 5 minut, niesława znacznie dłużej” – to zdanie pada z ust jednego bohatera z filmu Informator. Niestety jest w nim dużo prawdy. Podczas wydarzenia „2 godziny dla Twojej Kariery w Farmacji” na Wydziale Farmaceutycznym Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Danuta Rolinger-Bednarska podpowiadała studentom jak budować swoją markę osobistą w sposób świadomy, na co zwrócić uwagę,…
Skontaktuj się
+48 509 547 609
biuro@rolingerpr.pl