Blog
- All
- Aktualności
- Case study
- PR
Do dojrzałych dojrzały marketing
Osoby dojrzałe coraz częściej, pomimo wielu oczywistych trudności, patrzą na swoje życie przez pryzmat szklanki przynajmniej do połowy pełnej. Co więcej, chcą i starają się wypełnić ją po brzegi. Czy twoja firma im w tym pomaga? Anna, 59 lat. Przyjaciółka mojej mamy wpada do domu z szerokim uśmiechem. Jest optymistką, chociaż jej życie nie było…
Nuev – launch nowej marki kosmetycznej
Nowa marka kosmetyczna Nuev powstała w oparciu o odkrycie naukowe dr Izabeli Zawiszy oraz naukowców z Polskiej Akademii Nauk. Kremy zawierają wyjątkowy składnik – Chitathione, który otula skórę niewidocznym filmem i nie dopuszcza do niej szkodliwych jonów metali odpowiedzialnych za alergię kontaktową. Premiera pierwszej linii Nuev® nikiel chrom kobalt odbyła się 10 października 2018 r.…
Śmierć prasy? Czy obecność w prasie ma jeszcze sens?
W ubiegłym tygodniu media obiegła szokująca informacja – Marquard Media Polska rezygnuje z wydawania wszystkich magazynów prasowych. Z końcem grudnia z rynku znikną tytuły o bardzo długiej historii jak Cosmopolitan czy Playboy, a także JOY, Harper’s Bazaar, CKM i Esquire. Czy koniec prasy jest bliski? Czy inwestowanie w promocję w prasie ma jeszcze sens? Jak…
FootMedica – PR placówki medycznej
FootMedica Klinika Zdrowej Stopy to sieć gabinetów podologiczno-fizjoterapeutycznych, która kompleksowo zajmuje się diagnostyką, leczeniem oraz profilaktyką zaburzeń w obrębie stóp i narządu ruchu. Posiada wieloletnie doświadczenie w wykonywaniu indywidualnych wkładek ortopedycznych. Rozpoczynając pracę nad realizacją strategii PR placówki medycznej postawiliśmy sobie za cel, aby przybliżyć dziedzinę podologii. Szczególnie, że jeszcze kilka lat temu była raczkującą…
Jak budować relacje z mediami?
Jestem w trakcie prowadzenia szkolenie na temat jak budować relacje z mediami dla przedsiębiorców. Opowiadam im jaką siłę mają media, dlaczego warto w nich się znaleźć i że jest to możliwe dla każdego. Nagle na całą salę odzywa się podirytowana kobieta, która niemalże krzyczy: „To nieprawda! Wszystko w mediach jest opłacone! To, o czym Pani…
Rolinger PR na Health&Lifestyle Festiwal powered by MEDmeetsTECH
15 października 2018 r. w Krakowie odbyła się konferencja poświęcona innowacjom w obszarze Health&Lifestyle. Innowacyjne rozwiązania dotyczą dziś niemalże każdego aspektu życia, które znacznie poprawiają jakość naszego życia. Konferencja miała różne bloki tematyczne. Podczas sesji „Marketing i PR w startupach lifestyle” z prelekcją wystąpiła Danuta Rolinger-Bednarska, dyrektor zarządzająca Rolinger PR. Podczas prelekcji pt. „Jak wykorzystać…
Jak PR rozwija biznes?
„Ostatniego dolara z budżetu marketingowego, wydałbym na PR.” – Bill Gates Obserwując rozwój marek, które dbają o swoją komunikację, uważam, że PR jest najlepszą inwestycją dla biznesu. Zanim powiesz: „no pewnie, to Twoja praca”, przeczytaj, jak systematycznie prowadzone działania PR wpływają na rozwój Twojej działalności. O tym, jak ważne jest budowanie relacji z otoczeniem w biznesie…
O tym, jak budować swoją markę osobistą podczas Kariera w Farmacji.
„Sława trwa 5 minut, niesława znacznie dłużej” – to zdanie pada z ust jednego bohatera z filmu Informator. Niestety jest w nim dużo prawdy. Podczas wydarzenia „2 godziny dla Twojej Kariery w Farmacji” na Wydziale Farmaceutycznym Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Danuta Rolinger-Bednarska podpowiadała studentom jak budować swoją markę osobistą w sposób świadomy, na co zwrócić uwagę,…
O komunikacji naukowej podczas Meet BioTech BoostBioTech!
Jak mówić o nauce, jak promować naukę, medycynę, biotechnologię? Niewątpliwie jest to wyzwanie, ale to właśnie lubimy najbardziej! W kameralnej Klubokawiarni Szczyt Wszystkiego Danuta Rolinger-Bednarska podzieliła się swoimi doświadczeniami w PR medycznym. Z sali padło pytanie, dlaczego właśnie medycyna, zdrowie? Cóż, odpowiedź mogła być tylko jedna: z pasji, z poczucia misji i sensu. Jak opowiadać…
Jestem na Life Science Open Space!
19 października spędziłam w Krakowie na wydarzeniu Life Science Open Space. Forum współpracy i innowacji dla zdrowia i jakości życia zgromadziło wielu ekspertów, naukowców, przedsiębiorców oraz entuzjastów. Wygłosiła prelekcję o tym, jaką wartość dla rozwoju biznesu oraz marki osobistej niesie mądra i przemyślana strategia obecności w mediach. W trakcie prezentacji opowiedziałam, jak zainicjować kontakt z…
- « Poprzednie
- 1
- 2
- 3

Skontaktuj się
+48 509 547 609
biuro@rolingerpr.pl