Dla kogo jest ta usługa?
Dla liderów, którzy chcą budować rozpoznawalną markę. Mają silne poczucie misji i chcą, aby jak najwięcej osób dowiedziało się o wartości, jaką wnoszą w życię innych.
Dla przedsiębiorców, którzy chcą zwiększyć prestiż i wiarygodność swojej marki, wykorzystując siłę mediów.
Dla ekspertów, którzy chcą budować rozpoznawalną i cenioną markę, dzielić się swoją wiedzą.
Autorów, którzy chcą nagłośnić premierę swojej książki.
Dla stowarzyszeń i fundacji, które chcą nagłośnić swoje inicjatywy oraz wywołać debatę publiczną.
Jak wygląda współpraca?
Zaplanujemy działania tak, aby pisały o Tobie największe media: Forbes, Puls Biznesu, Rzeczpospolita, Twój STYL, Vogue, Onet.pl, TOK FM, Chilli Zet, Polskie Radio, Pytanie na śniadanie czy Dzień dobry TVN.

Wprowadzenie do świata mediów

Strategia PR

Różnorodne formy współpracy: długofalowe lub projektowe

Media tradycyjne: prasa, radio, TV

Możliwość nawet 1-miesięcznej współpracy

Media internetowe
Co zyskasz?
Będą o Tobie pisać największe media w Polsce
Będziesz udzielać wywiadów w radiu i TV
Artykuły z Twoim udziałem ukażą się na rozkładówce w prasie lub na stronie głównej portalu internetowego
Zaczniesz budować relacje z dziennikarzami, które zaprocentują ciekawymi współpracami
Zwiększysz autorytet swojej marki, klienci będą darzyć Cię większym zaufaniem
Wywołasz efekt WOW w oczach odbiorców
Umów się na bezpłatną konsultację:
Jeżeli chcesz rozpocząć współpracę z mediami, umów się na bezpłatną konsultację TUTAJ

Skontaktuj się
+48 509 547 609
biuro@rolingerpr.pl