Blog
- All
- Case study
- PR
Urażony senior nie kupi twojej marki
Jakie są najlepsze praktyki stosowane w komunikacji, działaniach wizerunkowych i sprzedażowych skierowanych do seniorów w social mediach? Zmiany demograficzne zachodzące w Polsce coraz częściej są przedmiotem refleksji nie tylko polityków i ekonomistów, ale również marketingowców. Według raportu Polski konsument 50+ (Raport syndykatowy Polski konsument 50+ 2017, 4P research mix) od 2007 roku liczba osób 50+…
4 kluczowe etapy w budowaniu strategii komunikacji marki
Jak to jest, że jedne marki z łatwością wciągają w swój świat? Zaczynamy im szczerze kibicować, z przyjemnością je obserwujemy, ba! stajemy się ich ambasadorami! Tymczasem inne z trudem walczą o uwagę odbiorców. Dlaczego tak jest? Klucz do rozwiązania tej zagadki leży w strategii komunikacji. Gdy zaczynasz interesować się tematem strategii komunikacji możesz trafić na…
Recykling treści. Jak mądrze zarządzać treściami?
Gdy rozmawiam z klientami na temat budowania marki eksperta najczęściej słyszę jedną główną obiekcję. Przede wszystkim praca nad marką osobistą kojarzy się z tworzeniem nieskończonej ilości treści. Czy tak musi być? W artykule Jak budować markę eksperta? 4 kroki do znanej marki eksperta podpowiadam Ci, jakie działania wspierają Twoją markę eksperta. Przede wszystkim musisz pamiętać,…
Jak budować markę eksperta? 4 kroki do znanej marki
Co zrobić, aby stać się znanym ekspertem w swojej branży? Jakie działania podjąć, aby wzmacniać swoją wiarygodność i zwiększać zaufanie klientów? Jakie korzyści dla biznesu przyniesie Ci ceniona marka eksperta? W artykule znajdziesz odpowiedzi. Budowanie rozpoznawalnej marki osobistej stało się kluczowym elementem rozwoju biznesów. Dlatego dziś nie pytamy czy warto budować silną markę eksperta. Przede…
7 wskazówek, jak rozpocząć współpracę z mediami
Czy wiesz, że media ogólnopolskie nie są zarezerwowane tylko dla dużych firm? Ekspert prowadzący działalność jednoosobową czy lider raczkującego projektu również może zainteresować media. Podpowiem Ci, jak rozpocząć współpracę z mediami, aby budować mosty, a nie mury. Lubię przywoływać przykład rozwoju inicjatywy Sukcesu Pisanego Szminką. Teraz jest to znana, ceniona i prężnie działająca fundacja. Nagroda…
Jak zostać cenionym ekspertem w mediach?
Jeśli chcesz być cenionym autorytetem w swojej dziedzinie, budować wyrazistą i rozpoznawalną markę, Twoim pytaniem nie powinno być czy warto być ekspertem medialnym lecz jak to zrobić dobrze – w zgodzie ze sobą, oraz mądrze – z pełną korzyścią dla swojej marki firmowej i osobistej. Obecność w mediach wpływa na Twój rozwój zawodowy (myślę, że…
Marka w mediach w dobie koronawirusa
Masz wrażenie, że media nie mówią o niczym innym tylko o koronawirusie? Wchodzisz na portale informacyjne – widzisz COVID-19, włączasz TV – znów ten temat. Podobnie w radiu – ciągłe prognozy i wypowiedzi ekspertów. Dochodzisz do wniosku, że czas pandemii to nie jest dobry moment na rozpoczęcie swoich działań w mediach. Pokażę Ci, że niekoniecznie…
Do dojrzałych dojrzały marketing
Osoby dojrzałe coraz częściej, pomimo wielu oczywistych trudności, patrzą na swoje życie przez pryzmat szklanki przynajmniej do połowy pełnej. Co więcej, chcą i starają się wypełnić ją po brzegi. Czy twoja firma im w tym pomaga? Anna, 59 lat. Przyjaciółka mojej mamy wpada do domu z szerokim uśmiechem. Jest optymistką, chociaż jej życie nie było…
Nuev – launch nowej marki kosmetycznej
Nowa marka kosmetyczna Nuev powstała w oparciu o odkrycie naukowe dr Izabeli Zawiszy oraz naukowców z Polskiej Akademii Nauk. Kremy zawierają wyjątkowy składnik – Chitathione, który otula skórę niewidocznym filmem i nie dopuszcza do niej szkodliwych jonów metali odpowiedzialnych za alergię kontaktową. Premiera pierwszej linii Nuev® nikiel chrom kobalt odbyła się 10 października 2018 r.…
Śmierć prasy? Czy obecność w prasie ma jeszcze sens?
W ubiegłym tygodniu media obiegła szokująca informacja – Marquard Media Polska rezygnuje z wydawania wszystkich magazynów prasowych. Z końcem grudnia z rynku znikną tytuły o bardzo długiej historii jak Cosmopolitan czy Playboy, a także JOY, Harper’s Bazaar, CKM i Esquire. Czy koniec prasy jest bliski? Czy inwestowanie w promocję w prasie ma jeszcze sens? Jak…
- 1
- 2
- Następne »

Skontaktuj się
+48 509 547 609
biuro@rolingerpr.pl