W tym odcinku #MarkawMediachLIVE Ekstra rozmawiam z dr Izabelą Zawiszą – wynalazczynią, autorką i współautorką kilku patentów, właścicielką marki kosmetycznej OREKA Laboratories oraz firmy ProConChem, a przede wszystkim z przedsiębiorczynią, która stawia w swoim biznesie na badania i innowacje.

 

Z Izą współpracuję już od 3 lat i pomagam jej w działaniach medialnych związanych z wprowadzaniem innowacyjnych produktów na rynek. Wypracowałyśmy wspólnie ponad 300 publikacji, które ukazały się w takich mediach jak: Zwierciadło, Newsweek, Glamour, Puls Biznesu, INNPoland czy Forbes.

Co Izabeli Zawiszy dała obecność w mediach?

Dla Izabeli kontakt z dziennikarzami to niezwykle ważny element rozwijania innowacyjnej marki. Przecież bez kontaktu z mediami nikt o innowacyjnym produkcie nie będzie wiedział, nikt go nie zrozumie i nie zainteresuje się.

“Można mieć najlepsze na świecie badania czy najlepszy produkt, ale jeżeli jest zamknięty w szufladzie, nienagłośniony, niezaprezentowany w mediach, to nic nie da”.

Działania medialne są ważne z czysto biznesowego punktu widzenia. Nowy produkt, który nie przedarł się do świadomości klientów, po prostu się nie sprzeda. 

Gdy więc Izabela wprowadzała na rynek innowacyjny produkt związany z alergią niklową, postawiła na artykuły prasowe i programy telewizyjne, które mówiły o tym, czym w ogóle jest alergia niklowa i jakie są jej objawy. Dzięki temu nie tylko wypromowała swój produkt, ale także pomogła wielu osobom rozpoznać u siebie alergię na nikiel i znaleźć rozwiązanie tego problemu.

I w końcu obecność w mediach to sposób, żeby być widocznym jako ekspert w swojej dziedzinie, a to pozwala nawiązywać cenne – naukowe i biznesowe – współprace.

Czego jeszcze dowiesz się z tego odcinka?

  • Jakie wyzwania musiała pokonać Izabela w drodze do biznesu opartego na innowacjach.
  • Czy podczas wprowadzania innowacji lepiej korzystać z własnych zasobów, czy szukać inwestora.
  • Nad czym warto się zastanowić, gdy chcemy wprowadzić innowacje we własnym biznesie. 
  • Jak przezwyciężyć strach i budować pewność, gdy tworzymy innowacyjną markę.  
  • Jak odnaleźć się w konkurencyjnej branży i rozwijać markę na własnych zasadach.
  • Jak rozwijać własny biznes i nie doprowadzić do zawodowego wypalenia.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o działalności Izabeli, zapraszam Cię na jej stronę TUTAJ.


Podobało Ci się? Zasubskrybuj, zostaw komentarz, rozwijaj się ze mną dalej:

rolinger-2

Skontaktuj się

  • +48 509 547 609

  • biuro@rolingerpr.pl

Dołącz do mnie