Media relations

Uważam, że działania PR mają w sobie element magii. Podczas gdy zastanawiasz się, czy na pewno Twoja firma potrzebuje PR, Twoja konkurencja buduje swoją markę właśnie z jego pomocą. PR to nie czary. To systematyczna praca, która przynosi wymierne korzyści dla biznesu. Jest to idealne narzędzie do promocji zdrowia i urody oraz swojego biznesu. Jeśli zastanawiasz się, jak promować zdrowie? Odpowiedź brzmi: z pomocą PRu.

Umiejętnie opowiedziana historia wciąga w świat marki. Opowiem Twoją.

Od lat współpracujemy z dziennikarzami i redaktorami działów zdrowie, uroda, biznes, nauka i mam zbudowane bardzo dobre relacje. W związku z tym wiem, jak zainteresować przedstawicieli mediów Twoim produktem lub usługą, jakie materiały będą dla nich atrakcyjne, kiedy warto je dostarczyć, w jakiej formie. Jestem zaufanym partnerami dziennikarzy oraz ambasadorem Twojej marki. Potrafię to połączyć. Charakteryzuje mnie dziennikarska ciekawość świata i wiem, jak zainteresować media Twoją marką.

Opowiadanie historii jest kluczem do zwiększenia zasięgu komunikacji. Od dawna prorokuje się śmierć prasy, ale wciąż sięgamy po drukowane wydania. Obecność w mediach drukowanych wciąż jest elementem prestiżu i wiarygodności. Jednocześnie widzimy, jak świat online jest łatwo dostępny i szybko się zmieniający. Do komunikacji podchodzimy w sposób holistyczny. Identyfikujemy najlepsze kanały komunikacji do projektu, tak abyś osiągnął swój cel.

Media relations

Personal PR

Aranżowanie wywiadów i spotkań

Eventy

Konferencje prasowe

Szkolenia mediowe

Trening wystąpień publicznych

Social media

Monitoring mediów

Współpraca z blogerami/ influencerami

Doradztwo

Jeśli chcesz zapytać o szczegóły na temat współpracy w zakresie media relations, porozmawiać o Twoim projekcie lub po prostu poznać mnie lepiej, nie czekaj, tylko skontaktuj się ze mną:

biuro@rolingerpr.pl

+48 509 547 609

Plac Konstytucji 6/83, Warszawa