Media
Każdy może budować swoją markę w mediach społecznościowych. Natomiast nie każdy jest zapraszany do mediów tradycyjnych – prasy, radia czy telewizji. Obecność w mediach wnosi markę na wyższy poziom. Podnosisz prestiż swojej marki, jej autorytet, zwiększasz rozpoznawalność i jednocześnie trafiasz do szerokiego grona odbiorców. Media zapewnią Ci efekt WOW w oczach Twoich klientów.
Sprawię, że świat o Tobie usłyszy. Buduj znaną i cenioną markę.
Moi klienci są w najbardziej prestiżowych tytułach prasowych w Polsce, takich jak: VOGUE, Twój STYL, Puls Biznesu czy Rzeczpospolita, w popularnych programach śniadaniowych oraz audycjach radiowych w Chilli Zet, Polskie Radio czy TOK FM. Od lat współpracuję z dziennikarzami i redaktorami działów zdrowie, uroda, nauka i biznes. Mam zbudowane relacje i dziennikarze kontaktując się ze mną wiedzą, że materiały będą rzetelne i wysokiej jakości. Jestem zaufanym partnerem dziennikarzy oraz ambasadorem Twojej marki.
Współpracować ze mną możesz na kilka sposobów: jednorazowo (1 miesiąc współpracy), projektowo (w zależności od projektu) lub długofalowo.
Bez względu na rodzaje współpracy najlepiej zacząć od strategii komunikacji. Możesz pominąć ten punkt, ale nie w przypadku współpracy długofalowej.
Następnie, zanim nawiążę kontakt z dziennikarzami zapraszam Cię na 3-godzinne spotkanie, w trakcie którego przygotowuję Cię do kontaktu z mediami. Omawiamy, jakie są potrzeby mediów oraz na co musisz zwrócić uwagę, aby stać się atrakcyjnym ekspertem lub liderem w mediach.
Pamiętaj, że nawet jeśli zależy Ci na budowaniu marki produktu, a nie osobistej, to Ty jako autor, inicjator, pomysłodawca zawsze będziesz interesującym rozmówcą dla mediów. Musisz być przygotowany. Następnie ustalamy plan działania oraz przygotowuję wszystkie niezbędne materiały prasowe.