Media relations

Uważam, że działania PR mają w sobie element magii. Podczas gdy zastanawiasz się, czy na pewno Twoja firma potrzebuje PR, Twoja konkurencja buduje swoją markę właśnie z jego pomocą. PR to nie czary. To systematyczna praca, która przynosi wymierne korzyści dla biznesu. Jest to idealne narzędzie do budowania cenionej marki. Jeśli zastanawiasz się, jak się promować? Odpowiedź brzmi: z pomocą PRu.

Umiejętnie opowiedziana historia wciąga w świat marki. Opowiem Twoją.

Od lat współpracujemy z dziennikarzami i redaktorami i mam zbudowane bardzo dobre relacje. W związku z tym wiem, jak zainteresować przedstawicieli mediów Twoim produktem lub usługą, jakie materiały będą dla nich atrakcyjne, kiedy warto je dostarczyć, w jakiej formie. Jestem zaufanym partnerami dziennikarzy oraz ambasadorem Twojej marki. Potrafię to połączyć. Charakteryzuje mnie dziennikarska ciekawość świata i wiem, jak zainteresować media Twoją marką.

Opowiadanie historii jest kluczem do zwiększenia zasięgu komunikacji. Od dawna prorokuje się śmierć prasy, ale wciąż sięgamy po drukowane wydania. Obecność w mediach drukowanych wciąż jest elementem prestiżu i wiarygodności. Jednocześnie widzimy, jak świat online jest łatwo dostępny i szybko się zmieniający. Do komunikacji podchodzimy w sposób holistyczny. Identyfikujemy najlepsze kanały komunikacji do projektu, tak abyś osiągnął swój cel.

Media relations

Personal PR

Aranżowanie wywiadów i spotkań

Eventy

Konferencje prasowe

Szkolenia mediowe

Trening wystąpień publicznych

Social media

Monitoring mediów

Współpraca z blogerami/ influencerami

Doradztwo

Jeśli chcesz zapytać o szczegóły na temat współpracy w zakresie media relations, porozmawiać o Twoim projekcie lub po prostu poznać mnie lepiej, nie czekaj, tylko skontaktuj się ze mną:

biuro@rolingerpr.pl

+48 509 547 609

Plac Konstytucji 6/83, Warszawa