Podczas tej rozmowy z cyklu #MarkawMediachLIVE  Ekstra rozmawiam z Elżbietą Krokosz. Ela Krokosz to Master Coach, Talent Consultant i mówczyni TEDx, a także autorka książki „Ty też to masz! Odkryj swoje talenty i zacznij robić w życiu to, co lubisz i potrafisz najlepszej”.

 

Moja współpraca z Elą związana była z jej flagowym produktem “Self Coaching Program”. Pomagałam Eli propagować zagadnienia związane z odkrywaniem własnej misji, dzięki publikacjom w takich mediach jak: Newsweek, Forbes, Wysokie Obcasy, Onet.pl, PANI czy Dzień dobry TVN.

Co Eli Krokosz dała obecność w mediach?

Dla Eli silny głos w mediach to przede wszystkim sposób, żeby dotrzeć ze swoją misją do jak najszerszego grona odbiorców. Nawet takich z zupełnie innej biznesowej „galaktyki”. Dzięki mediom możemy opowiedzieć im o własnej zawodowej drodze, o swoich działaniach i o swoich wartościach. A to daje ogromne poczucie spełnienia. 

„Każde medium, które nas promuje, wierzy w naszą misję. Jeśli duże czasopismo przedstawia naszą misję, ma to ogromną siłę rażenia, otwiera wiele drzwi”.

Ponadto obecność w znanych mediach podnosi prestiż marki i pozwala zaprezentować się jako ekspert w swojej branży.

Czego jeszcze dowiesz się z tego odcinka?

  • Czy o misji w biznesie musimy myśleć jak o czymś wzniosłym i górnolotnym.
  • Czym różni się misja firmy od misji osobistej.
  • Z czego wypływa misja w biznesie.
  • Jak dobrze sformułowana misja pomaga w budowaniu rozpoznawalnej marki. 
  • Czy duże organizacje mogą pomóc pracownikom odkrywać ich misję.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o działalności Eli, zapraszam Cię na jej stronę TUTAJ.


Podobało Ci się? Zasubskrybuj, zostaw komentarz, rozwijaj się ze mną dalej:

rolinger-2

Skontaktuj się

  • +48 509 547 609

  • biuro@rolingerpr.pl

Dołącz do mnie