Podczas tej rozmowy z cyklu #MarkawMediachLIVE Ekstra rozmawiam z Elżbietą Krokosz. Ela Krokosz to Master Coach, Talent Consultant i mówczyni TEDx, a także autorka książki „Ty też to masz! Odkryj swoje talenty i zacznij robić w życiu to, co lubisz i potrafisz najlepszej”.
Moja współpraca z Elą związana była z jej flagowym produktem “Self Coaching Program”. Pomagałam Eli propagować zagadnienia związane z odkrywaniem własnej misji, dzięki publikacjom w takich mediach jak: Newsweek, Forbes, Wysokie Obcasy, Onet.pl, PANI czy Dzień dobry TVN.
Co Eli Krokosz dała obecność w mediach?
Dla Eli silny głos w mediach to przede wszystkim sposób, żeby dotrzeć ze swoją misją do jak najszerszego grona odbiorców. Nawet takich z zupełnie innej biznesowej „galaktyki”. Dzięki mediom możemy opowiedzieć im o własnej zawodowej drodze, o swoich działaniach i o swoich wartościach. A to daje ogromne poczucie spełnienia.
„Każde medium, które nas promuje, wierzy w naszą misję. Jeśli duże czasopismo przedstawia naszą misję, ma to ogromną siłę rażenia, otwiera wiele drzwi”.
Ponadto obecność w znanych mediach podnosi prestiż marki i pozwala zaprezentować się jako ekspert w swojej branży.
Czego jeszcze dowiesz się z tego odcinka?
- Czy o misji w biznesie musimy myśleć jak o czymś wzniosłym i górnolotnym.
- Czym różni się misja firmy od misji osobistej.
- Z czego wypływa misja w biznesie.
- Jak dobrze sformułowana misja pomaga w budowaniu rozpoznawalnej marki.
- Czy duże organizacje mogą pomóc pracownikom odkrywać ich misję.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o działalności Eli, zapraszam Cię na jej stronę TUTAJ.
Podobało Ci się? Zasubskrybuj, zostaw komentarz, rozwijaj się ze mną dalej:
- Pobierz mój bezpłatny e-book Jak współpracować z mediami.
- Zapisz się na mój PRletter.
Kategorie

Odbierz prezent
Jak współpracować z mediami?

Skontaktuj się
+48 509 547 609
biuro@rolingerpr.pl