Dla kogo jest ta usługa?
Dla przedsiębiorców, którzy oczekują, że komunikacja będzie przyciągać wymarzone projekty i klientów. Chcą mieć jasny plan komunikacji, który będzie realizować cele biznesowe.
Dla ekspertów, którzy chcą budować spójną i wyrazistą markę osobistą.
Dla pracowników, którzy chcą awansować i rozwijać się zawodowo. Mają pomysł na siebie i poprzez trafioną komunikację chcą osiągnąć swój cel.
Dla stowarzyszeń i fundacji, które chcą budować spójną komunikację, aby przyciągać partnerów biznesowych i realizować swoją misję.
Jak wygląda współpraca?
Z wykształcenia jestem psychologiem, więc praca nad komunikacją Twojej marki będzie pogłębiona. Będziemy korzystać zarówno z narzędzi marketingowych, jak i psychologicznych.

4 spotkania online / 2 godz.

Audyt marki - przeanalizuję Twoją komunikację

Twój odbiorca – określimy Twojego idealnego klienta, przyjrzysz się swoim odbiorcom i ich potrzebom

Pracujemy 1 miesiąc

Analiza otoczenia – sprawdzimy, co się dzieje wokół Twojej marki

BIG IDEA i hasło Twojej marki – znajdziemy myśl przewodnią, za którą pójdą ludzie i odkryjemy motto Twojej marki, które stanie się Twoim znakiem rozpoznawczym

Na koniec otrzymujesz dokument z podsumowaniem

Twoja marka - odkryjemy Twoje wyróżniki, ustalimy Twoją misję i wizję, poznasz swój archetyp

Strategia komunikacji – wyznaczymy cele strategiczne, przeanalizujemy i dobierzemy kanały komunikacji, zaplanujemy działania
Co zyskasz?
Profesjonalnie poukładasz swoją komunikację – przestaniesz skakać z kwiatka na kwiatek i podejmować tematy od Sasa do lasa
Przyjrzysz się swoim zasobom i znajdziesz swoje wyróżniki
Poznasz grupę docelową i Twoja komunikacja będzie trafiać w sedno
Znajdziesz swoje „dlaczego?”
Zyskasz pewność, że Twoja komunikacja ma sens i cel
Odkryjesz myśl przewodnią swojej marki, którą ubierzemy w charakterystyczne dla Twojej marki hasło
Umów się na bezpłatną konsultację:
Jeżeli chcesz ogarnąć komunikacyjny chaos i budować markę w zgodzie ze sobą, umów się na bezpłatną konsultację TUTAJ

Skontaktuj się
+48 509 547 609
biuro@rolingerpr.pl