W tym odcinku #MarkawMediachLIVE Ekstra rozmawiam z Katarzyną Kazojć – adiunktem na Uniwersytecie Szczecińskim, prezeską Fundacji Biznes Innowacje Networking. Gdy rozpoczęła się pandemia, Katarzyna postanowiła zorganizować kampanię społeczną "Bez obaw – ciąża i poród w czasach COVID-19".

Kasię poznałam podczas mojego programu „Podbij media! Niech świat o Tobie usłyszy!”. To właśnie podczas kursu Kasia rozpoczęła pracę nad kampanią. W rozmowie Kasia opowiedziała, dlaczego zdecydowała się zorganizować kampanię i jakie działania podjęła, żeby wypromować swoje wydarzenie w mediach.

Jak zrealizować kampanię w trudnych czasach?

Żeby zrealizować kampanię społeczną, Kasia musiała  pokonać dwie trudności – ograniczenia związane z pandemią oraz bardzo niski budżet na realizację kampanii. Jednak jak podkreśla - najważniejsza jest nasza aktywna postawa.

”Nigdy nie ma złego czasu na realizację kampanii. Po prostu trzeba działać. A w każdym projekcie występuje jakiś element zaskoczenia.”

W jaki sposób pomógł Katarzynie udział w programie „Podbij media! Niech świat o Tobie usłyszy!”?

Dla Kasi najcenniejsze było to, że mogła usystematyzować swoje działania. Kurs pomógł jej także przygotować materiały prasowe w taki sposób, żeby zainteresować media tematem kampanii. Chociaż miała już szerokie doświadczenie we współpracy z mediami, to zobaczyła, jak należy przygotowywać się do swojego wystąpienia w roli ekspertki, aby zrealizować swoje cele komunikacyjne.

Jakie wskazówki ma Katarzyna dla osób, które chcą zorganizować kampanię społeczną?

  1. Poświęć na przygotowania kampanii tak dużo czasu, jak to tylko możliwe.
  2. Słuchaj ekspertów.
  3. Realizuj kampanię z myślą, że najważniejsze są korzyści, jakie osiągną dzięki kampanii inni, a nie jakie osiągniesz Ty.   

Czego jeszcze dowiesz się z tego odcinka?

  • Jak dobrać partnerów, którzy zaangażują się w projekt.
  • Jakie media wybrać, żeby najlepiej wypromować swoje działania.
  • W jakie działania promocyjne Kasia zainwestowała niewielki budżet kampanii.
  • Co Kasia zrobiłaby inaczej, gdyby po raz kolejny organizowała kampanię społeczną.  
  • Jak realizacja kampanii rozwinęła markę ekspercką Katarzyny.

Podobało Ci się? Zasubskrybuj, zostaw komentarz, rozwijaj się ze mną dalej:

rolinger-2

Skontaktuj się

  • +48 509 547 609

  • biuro@rolingerpr.pl

Dołącz do mnie