W tym odcinku #MarkawMediachLIVE Ekstra rozmawiam z Katarzyną Kazojć – adiunktem na Uniwersytecie Szczecińskim, prezeską Fundacji Biznes Innowacje Networking. Gdy rozpoczęła się pandemia, Katarzyna postanowiła zorganizować kampanię społeczną "Bez obaw – ciąża i poród w czasach COVID-19".
Kasię poznałam podczas mojego programu „Podbij media! Niech świat o Tobie usłyszy!”. To właśnie podczas kursu Kasia rozpoczęła pracę nad kampanią. W rozmowie Kasia opowiedziała, dlaczego zdecydowała się zorganizować kampanię i jakie działania podjęła, żeby wypromować swoje wydarzenie w mediach.
Jak zrealizować kampanię w trudnych czasach?
Żeby zrealizować kampanię społeczną, Kasia musiała pokonać dwie trudności – ograniczenia związane z pandemią oraz bardzo niski budżet na realizację kampanii. Jednak jak podkreśla - najważniejsza jest nasza aktywna postawa.
”Nigdy nie ma złego czasu na realizację kampanii. Po prostu trzeba działać. A w każdym projekcie występuje jakiś element zaskoczenia.”
W jaki sposób pomógł Katarzynie udział w programie „Podbij media! Niech świat o Tobie usłyszy!”?
Dla Kasi najcenniejsze było to, że mogła usystematyzować swoje działania. Kurs pomógł jej także przygotować materiały prasowe w taki sposób, żeby zainteresować media tematem kampanii. Chociaż miała już szerokie doświadczenie we współpracy z mediami, to zobaczyła, jak należy przygotowywać się do swojego wystąpienia w roli ekspertki, aby zrealizować swoje cele komunikacyjne.
Jakie wskazówki ma Katarzyna dla osób, które chcą zorganizować kampanię społeczną?
- Poświęć na przygotowania kampanii tak dużo czasu, jak to tylko możliwe.
- Słuchaj ekspertów.
- Realizuj kampanię z myślą, że najważniejsze są korzyści, jakie osiągną dzięki kampanii inni, a nie jakie osiągniesz Ty.
Czego jeszcze dowiesz się z tego odcinka?
- Jak dobrać partnerów, którzy zaangażują się w projekt.
- Jakie media wybrać, żeby najlepiej wypromować swoje działania.
- W jakie działania promocyjne Kasia zainwestowała niewielki budżet kampanii.
- Co Kasia zrobiłaby inaczej, gdyby po raz kolejny organizowała kampanię społeczną.
- Jak realizacja kampanii rozwinęła markę ekspercką Katarzyny.
Podobało Ci się? Zasubskrybuj, zostaw komentarz, rozwijaj się ze mną dalej:
- Pobierz mój bezpłatny e-book Jak współpracować z mediami.
- Zapisz się na mój PRletter.
Kategorie

Odbierz prezent
Jak współpracować z mediami?

Skontaktuj się
+48 509 547 609
biuro@rolingerpr.pl