W tym odcinku #MarkawMediachLIVE Ekstra rozmawiam z Agnieszką Gaczkowską – założycielką marki OPLOTKI. Agnieszka zdradza, jak wyglądały kulisy jej występu w TVP oraz w TVN. Opowiada o tym, jak zrobiła selfie z Tomaszem Kammelem i jak wydziergała długaśny szalik dla Marcina Prokopa.
Agnieszka jest pasjonatką rękodzieła. Jej marka OPLOTKI pomaga innym rękodzielnikom prowadzić biznes rękodzielniczy i rozwijać marki osobiste. Agnieszka stworzyła wiele kursów online o technikach rękodzielniczych, założyła Akademię Rękodzielnika i napisała książkę „Oplotki. Sukces Handmade”.
Jako specjalistka od PR wspierałam Agnieszkę w nagłośnieniu medialnym jej inicjatyw. Efektem naszej współpracy było m.in. zaproszenie Agnieszki do aż dwóch „śniadaniówek” – Pytania na Śniadanie oraz Dzień Dobry TVN.
Jak Agnieszka zareagowała na propozycję występu w telewizji?
Jej pierwsza reakcja to oczywiście radość i ekscytacja, ale też zaskoczenie. Agnieszka uświadomiła sobie, że temat handemade jest na tyle ciekawy i ważny, że może trafić do telewizji. Dzięki występowi w telewizji Agnieszka mogła opowiedzieć o wartościach i misji, jakie towarzyszą rękodziełu. Jednak nie ukrywa, że największą frajdę przyniosło jej spotkanie z ludźmi, których do tej pory znała zza szklanego ekranu. Na własne oczy mogła zobaczyć ich wielki profesjonalizm jako prowadzących program.
Jak przygotowałyśmy się do występu na wizji?
Musiałyśmy z Agnieszką się zastanowić, który temat bardziej „chwyci” w TVP, a który w TVN. W PnŚ interesujący był temat rękodzieła jako stylu życia. Z kolei w TVN Agnieszka mogła pokazać, że rękodzieło to coś, co jednoczy ludzi i pozwala odmienić życie kobiet. Dlatego wystąpiła tam razem z absolwentami swojego programu Akademia Rękodzielnika.
"Bardzo cenne było to, że wykonałam z Danusią wiele pracy merytorycznej, zanim przyjechałam do studia. Dzięki temu podczas występu mogłam lepiej się skupić, bo miałam przemyślane takie rzeczy, jak np. ubiór, który ma w telewizji duże znaczenie. To dało mi gigantyczną pewność siebie. I mogłam wykorzystać występ w telewizji na 100%”.
Agnieszka podkreśla, że nie chodzi tylko o to, żeby wystąpić w telewizji, ale żeby zrealizować tym swój cel. Trzeba mieć jasno określony przekaz i przemyśleć, co taki występ ma dać naszemu biznesowi.
Czego jeszcze dowiesz się z tego odcinka?
- Dlaczego lepiej niekiedy powiedzieć w telewizji mniej niż więcej.
- Co zaskoczyło Agnieszkę podczas realizacji programu w TVN.
- Dlaczego warto się postarać, żeby pierwsze wystąpienie w TV było naprawdę dobre.
- Czym występ w TVN różnił się od występu w TVN.
- W jaki sposób Agnieszka wykorzystała występy w telewizji, żeby rozwinąć markę OPLOTKI.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o działalności Agnieszki, zapraszam Cię na jej stronę TUTAJ.
Podobało Ci się? Zasubskrybuj, zostaw komentarz, rozwijaj się ze mną dalej:
- Pobierz mój bezpłatny e-book Jak współpracować z mediami.
- Zapisz się na mój PRletter.
Kategorie

Odbierz prezent
Jak współpracować z mediami?

Skontaktuj się
+48 509 547 609
biuro@rolingerpr.pl