19 października spędziłam w Krakowie na wydarzeniu Life Science Open Space. Forum współpracy i innowacji dla zdrowia i jakości życia zgromadziło wielu ekspertów, naukowców, przedsiębiorców oraz entuzjastów.
Wygłosiła prelekcję o tym, jaką wartość dla rozwoju biznesu oraz marki osobistej niesie mądra i przemyślana strategia obecności w mediach. W trakcie prezentacji opowiedziałam, jak zainicjować kontakt z mediami, od czego zacząć, jak się przygotować, na co zwrócić uwagę.
Jeśli interesuje Cię ten temat, zastanawiasz się, co zrobić, aby systematycznie pojawiać się w mediach, chcesz wywołać pozytywny szum wokół swojej marki – pobierz bezpłatny ebook: Jak współpracować z mediami? #MarkawMediach lub napisz do nas: biuro@rolingerpr.pl
Odpowiem na Twoje pytania i podpowiem, jakie kroki warto podjąć w Twoim przypadku.