Strategia komunikacji

Komunikacja, która realizuje Twoje cele biznesowe i buduje znaną markę.

Gubisz się w działaniach komunikacyjnych?

Chcesz budować widoczną markę, ale więcej planujesz niż wdrażasz?

Ciągle nie wiesz od czego zacząć i jak dobrze uporządkować swoje działania?

Nie wiesz, jak budować swoją markę, aby się wyróżnić i przyciągnąć odpowiednich klientów?

Może masz już dość i po prostu zarzuciłeś temat komunikacji swojej marki, ale mimo wszystko widzisz, że nie tędy droga?

Skuteczna komunikacja potrzebuje strategii. Pracujemy w formie kreatywnego warsztatu.

Warsztat strategiczny "Efektywna komunikacja - od wizji do celu" jest kreatywnym warsztatem, którego celem jest uporządkowanie Twoich działań komunikacyjnych. Wszystko po to, aby Twoja komunikacja  nie była sztuką dla sztuki, tylko realizowała Twoje cele biznesowe. 

Jak przebiega warsztat?

Współpracę zaczynamy od spotkania online. Spotkanie trwa 60 min i w tym czasie poznaję Twoją markę oraz Twoje cele biznesowe. Dzięki temu warsztat jest efektywniejszy i koncentrujemy się na tym, co najważniejsze.

Wyznaczamy termin warsztatu i na podstawie otrzymanych od Ciebie informacji oraz własnej analizy przygotowuję przebieg spotkania.

Warsztat trwa 6 godzin i składa się z 4 ważnych elementów.

Przeprowadzam audyt obecnej komunikacji Twojej marki. Analizuję sytuację wyjściową marki. Rozmawiamy o otoczeniu marki, obecnych trendach, analizujemy konkurencję oraz grupę docelową.

Pracujemy nad grupą docelową i opracowujemy Persony. Wydobywamy insighty, które pozwolą nam sformułować odpowiednie komunikaty, tak, aby czytać w myślach Twoich klientów.

Wyznaczamy Twoje cele komunikacyjne, aby wspierały Twoje cele biznesowe.

Przeprowadzamy kreatywną burzę mózgów i wybieramy najefektywniejsze pomysły.

Wybieramy optymalne kanały komunikacji i planujemy aktywności na 3 miesiące.

Po warsztacie otrzymujesz prezentację z gotowymi wnioskami oraz harmonogramem działań. Aktywności możesz wdrażać samodzielnie lub przy moim wsparciu.

Audyt komunikacji

Audyt treści na stronie, w social media

Analiza otoczenia

Analiza konkurencji

Analiza marki

Analiza grupy docelowej

Opracowanie Person

Wyznaczenie celu komunikacji

Strategia komunikacji w wielu kanałach

Plan komunikacji na 3 miesiące

Uważam, że działania PR mają w sobie element magii. Podczas gdy zastanawiasz się, czy na pewno Twoja firma potrzebuje PR, Twoja konkurencja buduje swoją markę właśnie z jego pomocą.

PR to jednak nie czary. To systematyczna praca, która przynosi wymierne korzyści dla biznesu. Badania wskazują, że klient potrzebuje od kilku do kilkunastu punktów styku z marką, by podjąć decyzję o zakupie.

Co widzą Twoi potencjalni klienci? Jak z nimi rozmawiasz? Jaką wartość im dostarczasz?

To przepracujemy w trakcie zamkniętego warsztatu.

Jeśli chcesz prowadzić spójną komunikację, lepiej trafić do swoich odbiorców i budować znaną markę, wykonaj pierwszy krok: napisz do mnie i zapytaj o szczegóły.

biuro@rolingerpr.pl

+48 509 547 609