Strategia

Uważam, że działania PR mają w sobie element magii. Podczas gdy zastanawiasz się, czy na pewno Twoja firma potrzebuje PR, Twoja konkurencja buduje swoją markę właśnie z jego pomocą. PR to jednak nie czary. To systematyczna praca, która przynosi wymierne korzyści dla biznesu. Badania wskazują, że klient potrzebuje od kilku do kilkunastu punktów styku z marką, by podjąć decyzję o zakupie. Co widzą Twoi potencjalni klienci? Jak z nimi rozmawiasz? Jaką wartość im dostarczasz?

Skuteczna komunikacja potrzebuje strategii. Od tego zaczynamy współpracę.

Chcę, abyś odniósł sukces i robię wszystko, aby Cię w tym wesprzeć. Muszę poznać Ciebie i Twoją markę, aby efektywnie poukładać działania komunikacyjne.

Współpracę zaczynamy od spotkania, w trakcie którego poznaję Twoją markę oraz Twoje cele biznesowe. Dzięki temu kolejny krok, czyli wspólna praca warsztatowa przebiega efektywnie. W rezultacie otrzymujesz dokument, który staje się Twoim przewodnikiem w skutecznej komunikacji. Wiesz, jak się komunikować, w jakich kanałach, z kim podejmować współprace, a jakie działania nie są dla Ciebie.

Możesz wyjść ze spotkania i samodzielnie realizować plan lub z moją pomocą, kontynuując współpracę.

W trakcie 6-godzinnego warsztatu przeprowadzam audyt obecnej komunikacji. Zastanawiamy się, co warto poprawić, aby przekaz marki był trafiony, spójny z misją i wizją.  Analizuję sytuację wyjściową marki. Wspólnie rozmawiamy o otoczeniu marki, obecnych trendach, analizujemy konkurencję oraz dobieramy grupę docelową.

Opracowujemy Persony i wydobywamy insighty, które pozwolą nam sformułować odpowiednie komunikaty, tak, aby czytać w myślach swoich odbiorców.

Wyznaczamy Twoje cele komunikacyjne i dobieramy optymalne narzędzia. Wreszcie przeprowadzamy kreatywną burzę mózgów i planujemy działania na 3 miesiące.

Audyt komunikacji

Audyt treści na stronie, w social media

Analiza otoczenia

Analiza konkurencji

Analiza marki

Analiza grupy docelowej

Opracowanie Person

Wyznaczenie celu komunikacji

Strategia komunikacji w wielu kanałach

Plan komunikacji

Jeśli chcesz zapytać o więcej szczegółów, jak wygląda warsztat, praca nad strategią komunikacji, porozmawiać o Twoim projekcie lub po prostu poznać mnie lepiej, napisz do mnie:

biuro@rolingerpr.pl

+48 509 547 609

ul. Guderskiego 3/92, Warszawa