Budowanie marki eksperta w mediach

Rolinger PR na Health&Lifestyle Festiwal powered by MEDmeetsTECH

15 października 2018 r. w Krakowie odbyła się konferencja poświęcona innowacjom w obszarze Health&Lifestyle. Innowacyjne rozwiązania dotyczą dziś niemalże każdego aspektu życia, które znacznie poprawiają jakość naszego życia.

Konferencja miała różne bloki tematyczne. Podczas sesji „Marketing i PR w startupach lifestyle” z prelekcją wystąpiła Danuta Rolinger-Bednarska, dyrektor zarządzająca Rolinger PR.

Podczas prelekcji pt. „Jak wykorzystać siłę mediów w budowaniu marki?” ekspertka przedstawiła case study placówki medycznej FootMedica. Z kliniką pracujemy już od 3 lat. W tym czasie zrealizowaliśmy wiele, angażujących media i odbiorców projektów, dzięki czemu zbudowaliśmy wyrazistą markę kliniki.

Danuta przedstawiła różne narzędzia do współpracy z mediami, a dodatkowo pokazała, jak to wykorzystaliśmy podczas współpracy z Klientem.