„Tysiącmilowa podróż zaczyna się od pierwszego kroku”

Konfucjusz

Rolinger

Nazywam się Danuta Rolinger-Bednarska. Jestem psychologiem, PR-owcem, strategiem komunikacji, autorką pierwszego w Polsce kursu online na temat współpracy z mediami „Ty i Twoja marka w mediach”. Pomagam ambitnym liderom i ekspertom w budowaniu znanej i cenionej marki. Opracowuję strategie komunikacji, które realizują cele biznesowe klientów oraz nagłaśniam wyjątkowe projekty, o których powinien usłyszeć świat.

Ze mną marki wypływają na szersze wody komunikacji. Obok działań w mediach społecznościowych rozpoczynają współpracę z mediami tradycyjnymi. Dziennikarze cenią współpracę ze mną, a klienci uważają za doskonałego ambasadora ich marki, doceniając pro aktywność, rzetelność i dostarczanie obiecanych rezultatów. Buduję bliskie relacje oparte na zaufaniu, uczciwości i wysokiej jakości. Nie ma nic przyjemniejszego niż praca w zgodzie ze swoimi wartościami.

Jak rozpoczęła się moja przygoda z PRem? Wszystko zaczęło się 8 lat temu, gdy będąc studentką Psychologii na Uniwersytecie Warszawskim zastanawiałam się, w jakim kierunku rozwijać swoją drogę zawodową. Wiedziałam, że lubię zmieniające się środowisko pracy oraz chcę widzieć efekt swojej pracy, a jednocześnie ważne są dla mnie relacje z ludźmi. Koleżanka poradziła mi, żebym spróbowała swoich sił w agencji PR. Miałam przyjemność współpracować z nieprzeciętnymi praktykami PR, którzy pokazali mi świat mediów i sprawili, że jestem teraz w tym miejscu.

Na początku wspierałam kampanię Ministerstwa Zdrowia "Bądź mężczyzną. Chroń zdrowie!". Wtedy poczułam, że to co robię ma znacznie i szybko przekonałam się, jaką siłę mają media. Potem realizowałam szerokie kampanie PR dla takich firm jak MEDI-system, Valeant, Polfarmex, Sarantis, Henkel, Pierre Fabre czy Liberty Direct. To był intensywny czas pełen ciężkiej pracy, a jednocześnie ogromnej radości i satysfakcji.

Od 4 lat prowadzę butikową agencją Rolinger PR, w której nagłaśniam wyjątkowe projekty, m.in. kampanię edukacyjną „Co trzecia” czy kongres organizowany przez Fundację Polska Innowacyjna innoSHARE’18, a także wspieram liderów, startupy i firmy, o których powinien usłyszeć świat, m.in. KF Niccolum, Nuev, PelviFly, Sanmedica, FootMedica, ProPedis, Salents, VOX-Ana. O moich Klientach piszą najbardziej prestiżowe media w Polsce, są zapraszani do programów telewizyjnych czy do opiniotwórczych audycji radiowych.

Z czasem okazało się, że to, co mówię o mediach jest ciekawe dla innych, dlatego z przyjemnością dzielę się swoją wiedzą na łamach prasy branżowej np. Marketing w praktyce czy MamStartup.pl, Biotechnologia.pl czy LifeScience.pl. Swoje prelekcje wygłaszałam na scenach konferencji Life Science Open Space czy MEDmeetsTECH, a doświadczeniem dzielę się podczas webinarów, live’ów oraz udostępniając bezpłatne materiały: blog, case study, ebook.

Prywatnie jestem żoną i mamą dwóch synków. Uwielbiam rodzinne podróże, moim żywiołem jest woda - częściej spotkasz mnie na brzegu jeziora w piance nurkowej niż na szczycie góry z ciężkim plecakiem. W wolnych chwilach zamieniam się w mola książkowego i sięgam po literaturę biznesową, psychologiczną oraz rosyjskich klasyków.

Porozmawiajmy, co mogę dla Ciebie zrobić

Napisz do mnie: biuro@rolingerpr.pl