Nowa marka kosmetyczna Nuev powstała w oparciu o odkrycie naukowe dr Izabeli Zawiszy oraz naukowców z Polskiej Akademii Nauk. Kremy zawierają wyjątkowy składnik – Chitathione, który otula skórę niewidocznym filmem i nie dopuszcza do niej szkodliwych jonów metali odpowiedzialnych za alergię kontaktową. Premiera pierwszej linii Nuev® nikiel chrom kobalt odbyła się 10 października 2018 r.

Kosmetyki Nuev® z technologią metal screen ukierunkowanych na profilaktykę chorób skóry powstały w laboratorium badawczo-rozwojowym KF Niccolum. Spółka została założona przez dr Izabelę Zawiszę, która będąc jeszcze doktorantką Polskiej Akademii Nauk stworzyła koncept molekuły, która wyłapywałaby nikiel i zatrzymywałaby go na powierzchni skóry, nie wpuszczając do organizmu. Na cząsteczkę został złożony wniosek patentowy w Polsce, a następnie rozszerzony na Europę i resztę świata. Cząsteczka ta stała się przedmiotem transferu technologii z nauki do przemysłu. Polska jest pierwszym krajem, gdzie wymyślono taki produkt oparty na nietoksycznym i biodegradowalnym nowej generacji biopolimerze.

Promocja marki nuev
Archiwum KF Niccolum Sp. z o.o.

Diagnoza

Szacuje się, że alergia kontaktowa dotyka 40% społeczeństwa, a najbardziej rozpowszechniona jej odmiana – alergia na nikiel 17% kobiet i 3% mężczyzn populacji świata, co oznacza, że co 7. osoba na świecie ma lub rozwinie alergię na nikiel. W samej Japonii uczulonych jest ok. 30-40% społeczeństwa! Badania pokazują ciągły wzrost liczby osób nadwrażliwych na ten metal. Nikiel znajduje się w wielu przedmiotach codziennego użytku: obudowach laptopów, telefonów komórkowych, biżuterii czy kosmetykach.

Cele działań PR

  • Dotarcie do najważniejszych dziennikarzy oraz zainteresowanie ich nową marką, a także ideą ochrony skóry przed metalami ciężkimi.
  • Wypromowanie pojęcia metalscreen, analogicznie do terminu sunscreen. Informowanie o konieczności ochrony przed metalami, tak jak przed słońcem.
  • Zbudowanie jak największego zasięgu wśród grupy docelowej.

Wyzwanie

Zależało nam, aby launch marki odbył się w laboratorium KF Niccolum, aby zaproszeni goście mogli poznać miejsce, w którym tworzona jest marka. Niestety dojazd do miejsca wydarzenia mógł jednak sprawiać problemy. Choć siedziba firmy mieści się na warszawskim Żoliborzu, trudno do niej trafić, ponieważ znajduje się w zamkniętym i słabo oznaczonym kompleksie.

Moje zadania

  • Rekomendacja terminu organizacji konferencji.
  • Rekomendacja dziennikarzy z mediów kobiecych, urodowych i zdrowotnych.
  • Doradztwo w zakresie przygotowania zaproszenia.
  • Dystrybucja zaproszenia wśród wybranych dziennikarzy, potwierdzenie obecności.
  • Opracowanie scenariusza wydarzenia oraz dokumentu Q&A..
  • Przygotowanie materiałów prasowych.
  • Zapewnienie obecności dziennikarzy na konferencji.
  • Opieka nad mediami na miejscu wydarzenia. Pomoc w bezproblemowym dotarciu na miejsce.
  • Doradztwo w zakresie logistyki, brandingu i dekoracji, menu, prelegentów.

Dodatkowo przez cały czas przygotowań wspierałam Klienta w przygotowaniu wystąpień prelegentów oraz prezentacji, aby przekaz był spójny, a jednocześnie wydarzenie przebiegało bardzo sprawnie.

Efekty

PR marki skometycznej

W konferencji uczestniczyli dziennikarze z takich mediów jak Vogue, Zwierciadło, Twój STYL, Wysokie Obcasy, Newsweek Zdrowie, Kosmetyki, claudia.pl, kobieta.pl, zwierciadlo.pl, polki.pl, myfitness.pl, wirtualnekosmetyki.pl, ohme.pl.

Od razu po wydarzeniu ukazały się publikacje marki w takich tytułach jak: Twój STYL, Vouge, Samo Zdrowie, Flesz, Claudia, Be Active, Newsweek Zdrowie, Gazeta Wyborcza Tylko Zdrowie czy Zdrowie.

Jeśli zastanawiasz się nad wdrożeniem działań PR dla swojej marki beauty, przeczytaj artykuł: Jak skutecznie promować zdrowie i urodę?

Pobierz bezpłatny ebook: Jak współpracować z mediami?

rolinger-2

Skontaktuj się

  • +48 509 547 609

  • biuro@rolingerpr.pl

Dołącz do mnie