W tym odcinku #MarkawMediachLIVE Ekstra rozmawiam z Anną Dorot – stylistką marki i założycielką Brand Sugar. Ania tworzy strategie komunikacji wizualnej marek.
Anię poznałam na pokładzie mojego kursu „Podbij media!”. A potem zostałam jej klientką. To właśnie Ania opracowała identyfikację wizualną marki Rolinger PR. Podczas spotkania Ania opowiedziała, jak wygląda praca nad wizualną strategią marki oraz jak buduje wyróżniającą się firmę dzięki obecności w mediach.
Jak Ania rozwinęła swoją markę Brand Sugar?
Ania podkreśla, że drogą rozwoju jej marki jest nawiązywanie relacji z innymi przedsiębiorczyniami. Dlatego aktywnie działa w social mediach. Ania nagrała także serię podcastów z inspirującymi kobietami oraz zorganizowała konferencję dla przedsiębiorczyń. To pozwoliło jej pokazać swój biznes w szerszej perspektywie.
„Jeśli siądziemy w kąciku i będziemy liczyć, że ktoś nas zauważy, to możemy się zdziwić, że tak nie jest. W prowadzeniu biznesu trzeba być proaktywnym”.
Co obecność w mediach daje marce Ani?
Do tej pory udało się Ani wystąpić w takich formatach telewizyjnych jak „Pytanie na Śniadanie” czy „Dzień Dobry Polsko”. Ma na swoim koncie także artykuły w prasie drukowanej. Telewizja i prasa to na pewno duży prestiż, jednak Ania szczególnie ceni sobie radio, które pozwala na dłuższe spotkania. Wtedy można rozwinąć temat i przekazać o wiele więcej cennych informacji o swojej marce.
Ania podkreśla, że kontakt z mediami zdecydowanie wzmocnił jej pewność siebie oraz poczucie własnej wartości jako ekspertki. Teraz o wiele odważniej prowadzi biznesowe rozmowy. Śmiało prezentuje potencjalnym klientom swoją ofertę, bo jest przekonana o jej jakości. Z kolei klientami postrzegają ją jako specjalistkę godną zaufania.
Czego jeszcze dowiesz się z tego odcinka?
- Jak wyglądał pierwszy występ Ani w telewizji.
- Dlaczego Ania lubi pracować z kobiecymi biznesami.
- Jak utrzymać w biznesie pozytywne flow.
- Jak budować odwagę jako przedsiębiorca.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o działalności Ani, zapraszam Cię na jej stronę TUTAJ.
Podobało Ci się? Zasubskrybuj, zostaw komentarz, rozwijaj się ze mną dalej:
- Pobierz mój bezpłatny e-book Jak współpracować z mediami.
- Zapisz się na mój PRletter.
Kategorie

Odbierz prezent
Jak współpracować z mediami?

Skontaktuj się
+48 509 547 609
biuro@rolingerpr.pl