Budowanie relacji z mediami

Jak budować relacje z mediami?

Jestem w trakcie prowadzenia szkolenie na temat jak budować relacje z mediami dla przedsiębiorców. Opowiadam im jaką siłę mają media, dlaczego warto w nich się znaleźć i że jest to możliwe dla każdego. Nagle na całą salę odzywa się podirytowana kobieta, która niemalże krzyczy: „To nieprawda! Wszystko w mediach jest opłacone! To, o czym Pani mówi jest reklamą. Rozmawiałam z kilkoma redaktorami naczelnymi, mam też kilka znajomych w mediach i dokładnie wiem, jak to wygląda.” To na pewno nie jest łatwy moment dla żadnego szkoleniowca… ale było warto. Mina uprzejmej Pani po tym, jak pokazałam efekty pracy dla swoich Klientów, którzy nie wydali ani złotówki na reklamę – niezapomniana.

To prawda, że wydawnictwa nie są fundacjami i jak każda firma muszą przynosić zysk. Zarabiają głównie na oglądalności, czytelnikach, słuchaczach. Im większy masz zasięg, tym bardziej możesz dyktować ceny reklam. Jednak czy oglądając TV chcemy oglądać same reklamy? Czytając gazety chcemy czytać tylko artykuły sponsorowane? No oczywiście, że nie.

Dlatego też media dostarczają nam informacji, ciekawostek, artykułów, wiadomości ze świata, trendach. Dziennikarze szukają nowości, informacji interesujących dla swoich czytelników, pobudzają emocje, prowokują do refleksji. Gdy dział reklamy szuka reklamodawców, redakcje zbierają materiały, które przyciągną odbiorców i zatrzymają na dłużej. I to jest właśnie Twój moment. Czy potrafisz z niego skorzystać?

Budowanie relacji z mediami jest sztuką

Wspólnie z zespołem przygotowałam już 2. edycję ebooka na temat budowania relacji z mediami. Z racji naszej specjalizacji skoncentrowaliśmy się na branży health & beauty.

Pobierz ebook: Jak współpracować z mediami? #markawmediach

Nieskromnie wspomnę, że jest ciekawą pigułką wiedzy.

Dowiesz się:

  • Dlaczego warto współpracować z mediami,
  • Jak przygotować się do kontaktu z dziennikarzami,
  • Jak budować efektywne relacje z mediami,
  • Co zrobić, aby współpraca dobrze się układała i była efektywna dla obu stron.

W ebooku pojawiły się również spostrzeżenia dziennikarzy z Newsweek Zdrowie, Wysokie obcasy czy portalu poradnikzdrowie.pl na temat dobrej współpracy z markami i PRowcami. Dowiesz się, jakich błędów nie popełniać, co dziennikarzom przeszkadza w kontakcie, co ułatwia im pracę i z kim lubią pracować.

Rozwijaj swój biznes budując silną markę. Buduj silną markę korzystając z siły mediów.

O tym, dlaczego warto budować relacje z mediami przeczytasz również:

Jeśli zrodzą Ci się pytania, pisz śmiało: biuro@rolingerpr.pl

Autor: Danuta Rolinger-Bednarska