napis-health-&-beauty
ebook2

Dowiedz się:

  • Dlaczego warto dbać o obecność swojej marki w mediach

  • Jak dobrze przygotować się do kontaktu  z mediami

  • Co zrobić, aby współpraca była efektywna dla obu stron

  • Co myślą o współpracy z markami i ekspertami dziennikarze z takich tytułów jak Newsweek Zdrowie, Wysokie Obcasy czy poradnikzdrowie.pl. 

Wpisz swój adres e-mail, na jaki ma być wysłany ebook:

„PR w branży health & beauty”

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Rolinger PR Danuta Rolinger-Bednarska z siedzibą przy ul. Guderskiego 3/92 w Warszawie (03-982) dalej jako: Rolinger PR, w celu korzystania z prowadzonej przez Rolinger PR usługi „Pobierz e-booka” i w tym celu podaję swój adres e-mail. Oświadczam, iż zapoznałam/zapoznałem się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Zgoda może być w każdej chwili wycofana poprzez skierowanie wiadomości na adres e-mail biuro@rolingerpr.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. więcej

Chcę otrzymywać od Rolinger PR Danuta Rolinger-Bednarska z siedzibą przy ul. Guderskiego 3/92 w Warszawie (03-982) (dalej jako: Rolinger PR) na podany przeze mnie adres e-mail informacje marketingowe na podstawie art. 10 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być w każdej chwili wycofana poprzez skierowanie wiadomości na adres e-mail: biuro@rolingerpr.pl . Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Oświadczam iż zapoznałem się z Polityką prywatności. więcej

Rolinger

„Jeśli chcesz budować silny wizerunek marki, trafić do szerokiego grona odbiorców, stać się marką rozpoznawalną, cenioną i pożądaną, wykorzystaj siłę mediów. I naucz się z nimi współpracować.”

Danuta Rolinger-Bednarska - Dyrektor zarządzająca

Sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić

Strategia komunikacji

Cele biznesowe firmy osiągniesz poprzez realizację celów sprzedażowych. Komunikacja wspiera pracę działu sprzedaży. ...

Personal Branding

Marka osobista przekłada się na wiele aspektów życia zawodowego i prywatnego. Jeśli masz silną marką osobistą możesz liczyć ...

Branding

Branding to zbiór marketingowych sposobów, które pozwalają na kreowanie marki i utrwalenie jej w świadomości klientów. ...

Media relations

Uważamy, że działania PR mają w sobie element magii. Podczas gdy zastanawiasz się, czy na pewno Twoja firma potrzebuje PR, ...

Social Media

Żyjemy w dobie social media i nie możemy udawać, że jest inaczej. Po telefon sięgamy średnio 76 razy w ciągu dnia, ...

Content marketing

Wydaje Ci się, że dziś już nikt nie czyta? Jak pokazują badania: marki, które przygotowują wysokiej jakości, interesujące treści, ...

Influencer Marketing

Marketerzy coraz chętniej korzystają ze wsparcia influencerów, którzy pomagają w budowaniu świadomości danej marki ...

Zaufali nam

FM_logo_2
co_trzecia
PelviFly
sweat_lodge
Salents
szukam_terapeuty
wdpf
upacjenta
innomed
kfn
innoshare
polska-innowacyjna
propedis
nuev
sanmedica
logo_white

biuro@rolingerpr.pl

+48 509 547 609

Plac Konstytucji 6/83, Warszawa