Digital

Obecność w Internecie jest dziś obowiązkowa. Zastanawiasz się, jak budować swoją markę online? Masz mnóstwo możliwości, tylko nie wiesz co wybrać? Jak zaznaczyć swoją obecność, ale w sposób zrównoważony i optymalny? Jakie media społecznościowe wybrać, z jakimi influencerami podejmować współpracę, jak to zrobić z korzyścią dla swojej marki? Zadbam o to strategicznie i operacyjnie.

Przemyślana strategia budowania marki online.

Współpracę rozpoczynamy od strategii komunikacji. Przeprowadzam analizę, dzięki której dobrze znam i rozumiem Twoją markę, Twoje cele komunikacyjne, a także Twoją grupę docelową – jej potrzeby i zainteresowania.

Zastanawiamy się, jakie kanały komunikacji mają sens w Twoim przypadku i jak z głową je dobrze zaplanować. Nie chodzi o to, aby iść od razu szeroko i prowadzić konta we wszystkich możliwych mediach społecznościowych. Raczej chodzi o optymalizację i mądre zarządzanie treściami.

Dobieram odpowiednie media społecznościowe oraz rekomenduję, w jaki sposób należy je prowadzić. Opracowuję propozycję treści na 1 miesiąc. Następnie wskazuję, z jakimi influencerami warto nawiązać współpracę. Robimy kreatywną burzę mózgów i opracowujemy plan kampanii lub pojedynczych współprac – to zależy, jaka forma współpracy z influencerami Ci bardziej odpowiada.

Na koniec otrzymujesz dokument z analizą, wnioskami i rekomendacjami. Następnie możesz realizować strategię samodzielnie lub z moją pomocą.

Artykuły

Ebooki

Blogi

Infografiki

Prezentacje

Case study

Social media: Facebook, Instagram, LinkedIn

Podcast

Live

Webinar

Jeśli chcesz zapytać o szczegóły na temat współpracy w zakresie działań online – w mediach społecznościowych, tworzenia treści, zarządzania treściami i materiałami w Internecie, skontaktuj się ze mną:

biuro@rolingerpr.pl

+48 509 547 609

ul. Guderskiego 3/92, Warszawa