Content marketing

Wydaje Ci się, że dziś już nikt nie czyta? Jak pokazują badania: marki, które przygotowują wysokiej jakości, interesujące treści, przyciągają czytelników gotowych spędzić znaczną ilość czasu czytając artykuły. Dzięki temu budujesz rozpoznawalność i zaufanie, generujesz ruch na stronę, pozycjonujesz markę w wyszukiwarce, zachęcasz do dialogu, co jest szczególnie ważne w branży medycznej. Nie bez powodu mówi się, że content is king. Dobre treści w sektorze health, beauty i life science pełnią wiele funkcji, również te sprzedażowe.

Masz wątpliwości? O pozytywnym działaniu content marketingu donoszą mi sami klienci.

Metodycznie tworzę angażujące treści. Moją cechą charakterystyczną jest „lekkie pióro”. Potrafię wyczarować zarówno informacje prasowe, które chętnie są publikowane, artykuły lifestylowe, w lekki sposób wyjaśniające trudne zagadnienia medyczne, jak również artykuły branżowe, naukowe i specjalistyczne.

Opracowuję raporty, analizy, ebooki, artykuły na blogi, posty do mediów społecznościowych. Sprawiam, że Twoje artykuły będą zrozumiałe, ciekawe i merytoryczne. Wiem też, jak ważne jest dla Ciebie pozycjonowanie w wyszukiwarce, dlatego przygotowując artykuły zwracam uwagę na SEO. Nie przechwalam się. Moi klienci widzą efekty.

Informacje prasowe

Artykuły

E-booki

Blogi

Broszury i ulotki

Infografiki

Teksty na stronę www

Prezentacje

Case study

Social media

Treść e-maili

Reklamy

Video

Webinary

Jeśli chcesz zapytać o szczegóły na temat współpracy w zakresie tworzenia treści, content marketing, porozmawiać o Twoim projekcie lub po prostu poznać mnie lepiej, nie czekaj, tylko skontaktuj się z mną:

biuro@rolingerpr.pl

+48 509 547 609

Plac Konstytucji 6/83, Warszawa