Blog
- All
- Aktualności
- PR
6 pytań, dzięki którym (z sukcesem!) zaplanujesz kampanię PR
Rozwijasz własną markę. Idzie Ci nieźle, ale czujesz, że czas dotrzeć do większego grona odbiorców i zyskać szerszą renomę jako ekspert w branży. Chcesz stać się opiniotwórczą, widoczną marką. Jak to zrobić? Przeprowadź kampanię PR. Wytłumaczę Ci, na czym polega taka kampania, jakie korzyści Ci da i jak ją dobrze zaplanować. Czym jest kampania PR?…
Jak wygląda współpraca z patronem medialnym?
Organizujesz branżową konferencję? Przygotowujesz badanie rynku, które opublikujesz w formie raportu? Wydajesz książkę? A może właśnie ruszasz w firmie z nową usługą? Jest coś, co doda blasku Twoim działaniom. To patronat medialny. Dowiedz się, na czym polega współpraca z patronem medialnym, jakie daje korzyści i jak zorganizować taką współpracę. Patronat medialny – co to jest?…
Jak przygotować się do pierwszego wywiadu w TV? Rozmowa z Piotrem Czerwińskim
W tym odcinku #MarkawMediachLIVE Ekstra rozmawiam z Piotrem Czerwińskim – varsavianistą, przewodnikiem, właścicielem firmy turystycznej, który opowiada o swoim debiucie w TV. Jak przygotował się do wywiadu i czy jest zadowolony z występu? Piotr był uczestnikiem mojego kursu „Podbij media!”. I wykorzystał go w 100%! 2 tygodnie po rozpoczęciu kursu Piotr miał już zaaranżowany wywiad…
Jak z sukcesem wystąpić w Pytaniu na śniadanie i Dzień Dobry TVN? Rozmowa z Agnieszką Gaczkowską
W tym odcinku #MarkawMediachLIVE Ekstra rozmawiam z Agnieszką Gaczkowską – założycielką marki OPLOTKI. Agnieszka zdradza, jak wyglądały kulisy jej występu w TVP oraz w TVN. Opowiada o tym, jak zrobiła selfie z Tomaszem Kammelem i jak wydziergała długaśny szalik dla Marcina Prokopa. Agnieszka jest pasjonatką rękodzieła. Jej marka OPLOTKI pomaga innym rękodzielnikom prowadzić biznes rękodzielniczy…
Jak nagłośnić kampanię społeczną i wywołać debatę? Rozmowa z Karoliną Bury
W tym odcinku #MarkawMediachLIVE Ekstra rozmawiam z Karoliną Bury. Karolina jest wiceprezeską Fundacji Rodzic w mieście i odpowiada za komunikację zewnętrzną oraz koordynuje flagowe projekty Fundacji: „Klub Przedsiębiorczych Mam” oraz „Pracuję i Wychowuję”. Fundacja opracowała raport „Macierzyństwo a aktywność zawodowa”, który badał, jaki stosunek mają młode mamy do łączenia pracy zawodowej z wychowaniem dziecka. Cieszę…
Jak zorganizować kampanię społeczną z małym budżetem? Rozmowa z Katarzyną Kazojć
W tym odcinku #MarkawMediachLIVE Ekstra rozmawiam z Katarzyną Kazojć – adiunktem na Uniwersytecie Szczecińskim, prezeską Fundacji Biznes Innowacje Networking. Gdy rozpoczęła się pandemia, Katarzyna postanowiła zorganizować kampanię społeczną „Bez obaw – ciąża i poród w czasach COVID-19”. Kasię poznałam podczas mojego programu „Podbij media! Niech świat o Tobie usłyszy!”. To właśnie podczas kursu Kasia rozpoczęła…
O czym pisać do mediów, żeby rozpalić zainteresowanie swoją marką? 10 niezawodnych inspiracji
Gdy współpracuję z klientem, przynajmniej raz na miesiąc wysyłamy do mediów informację prasową. I nie ma zmiłuj. Komunikat prasowy być musi. To sposób, żeby przypomnieć o marce, utrzymać kontakt z mediami i – last but not least – zyskać publikację. Jednak informacja prasowa spełni swoją funkcję tylko wtedy, gdy uwiedzie dziennikarza. O czym więc pisać,…
Jak budować markę z odwagą i pozytywnym flow Rozmowa z Anną Dorot
W tym odcinku #MarkawMediachLIVE Ekstra rozmawiam z Anną Dorot – stylistką marki i założycielką Brand Sugar. Ania tworzy strategie komunikacji wizualnej marek. Anię poznałam na pokładzie mojego kursu „Podbij media!”. A potem zostałam jej klientką. To właśnie Ania opracowała identyfikację wizualną marki Rolinger PR. Podczas spotkania Ania opowiedziała, jak wygląda praca nad wizualną strategią marki…
Wysyłka komunikatów prasowych – od czego zależą efekty? Zobacz przykłady z pracy mojej agencji
Publikacja w mediach – oto najważniejszy cel, w jakim wysyłamy komunikaty prasowe do dziennikarzy. Czy więc brak publikacji od razu oznacza, że agencja PR jest kiepska, a kilkadziesiąt publikacji przesądza o wielkim sukcesie? Oczywiście to zależy. Powiem Ci, jak podchodzę do efektów wysyłki komunikatów prasowych w swojej agencji. I to na konkretnych przykładach zaczerpniętych ze…
Wysyłka komunikatów prasowych do mediów – dlaczego jest ważna i po co agencje PR to robią?
Informacja prasowa jest dla PR-owca niczym skalpel dla chirurga. To podstawowe narzędzie pracy, którym trzeba posługiwać się precyzyjnie i z wyczuciem. Dlaczego komunikat prasowy jest tak ważny w komunikacji z mediami? Jakie funkcje pełni? I czy wysłanie pojedynczego komunikatu prasowego ma sens? Czym jest (a czym nie) komunikat prasowy? Komunikat prasowy to wymagający materiał. Nie…
- 1
- 2
- 3
- 4
- Następne »
Skontaktuj się
+48 509 547 609
biuro@rolingerpr.pl