Strategia – Rolinger PR

Strategia

Cele biznesowe firmy osiągniesz poprzez realizację celów sprzedażowych. Komunikacja wspiera pracę działu sprzedaży. W ten sposób budujesz relację z potencjalnymi klientami, partnerami biznesowymi, instytucjami. Stajesz się rozpoznawalny. Badania wskazują, że klient musi co najmniej 6 razy zetknąć się z marką, by podjąć decyzję o zakupie. Co widzą Twoi potencjalni klienci? Jak z nimi rozmawiasz? Jaką wartość im dostarczasz?

Skuteczna komunikacja potrzebuje strategii. Od tego zaczynamy współpracę.

Chcemy, abyś odniósł sukces i robimy wszystko, aby Cię w tym wesprzeć. Współpraca z nami jest relacyjna, dlatego pracę nad strategię rozpoczynamy od wewnętrznego warsztatu. Dzięki temu strategia jest zgodna z celami działów sprzedaży i marketingu oraz strategią biznesową firmy. Odwiedzamy Cię w biurze lub zaprosimy do swojego i będziemy przyglądać się dotychczasowej komunikacji, podejmowanym działaniom, konkurencji, sytuacji rynkowej.

Wykorzystamy dane, wydobędziemy potencjał Twojej marki oraz zidentyfikujemy luki, które warto zagospodarować. Przeprowadzimy kreatywną burzę mózgów, znajdziemy najlepsze rozwiązania, dobierzemy optymalne narzędzia, aby zapewnić Ci najwyższy możliwy zwrot z inwestycji.

Audyt komunikacji

Analiza konkurencji

Analiza SWOT

Pozycjonowanie marki

Opracowanie Person

Wyznaczenie celu komunikacji

Plan komunikacji

Audyt treści na stronie www, blogu, ulotkach, newsletterach

Strategia komunikacji w mediach społecznościowych

Strategia komunikacji

Jeśli chcesz omówić szczegółowo jak pracujemy nad strategią komunikacji, jak wygląda warsztat, porozmawiać o Twoim projekcie lub po prostu poznać nas lepiej, nie czekaj, tylko skontaktuj się z nami:

biuro@rolingerpr.pl

+48 509 547 609

ul. Wojska Polskiego 24, Milanówek