cotrzecia – Rolinger PR
co_trzecia_logo-1_male

„Co trzecia” to kampania społeczna, której celem było podkreślenie roli mięśni dna miednicy w życiu kobiet, edukowanie oraz promowanie profilaktyki, również z wykorzystaniem rozwiązań telemedycznych. Kampania odbywa się pod patronatem Polskiego Towarzystwa Ginekologicznego oraz Stowarzyszenia „UroConti”. Patronat honorowy objęło Ministerstwo Zdrowia. W ramach kampanii z końcem października ruszyły warsztaty Pelvic Power poświęcone mięśniom dna miednicy, które odbyły się w listopadzie 2016 r. w największych polskich miastach. Ideę Kampanii wsparły ambasadorki, m.in. Paulina Holtz, Nina Nycz, Monika Małecka oraz Jeannette Kalyta.  
www.cotrzecia.pl
 
Przykładowe publikacje:
http://www.nto.pl/wiadomosci/opole/a/wzmacnianie-dna-miednicy-kobiet-bezplatne-warszaty-w-opolu,10917749/
http://panoramaopolska.pl/artykul/imprezy/1289,29-x-bezplatne-warsztaty-dla-kobiet
http://bydgoszcz.naszemiasto.pl/artykul/nietrzymanie-moczu-wstydliwy-problem-ktorego-nie-nalezy,3922724,art,t,id,tm.html
http://www.gazetawroclawska.pl/zdrowie/a/wroclaw-bezplatne-warsztaty-dla-kobiet-z-problemem-nietrzymania-moczu,11484756/
http://miastodzieci.pl/wydarzenia/bezplatne-warsztaty-dla-kobiet-w-krakowie-w-ramach-kampanii-co-trzecia/?mm=Krak%C3%B3w
http://zdrowie.trojmiasto.pl/Warsztaty-Pelvic-Power-Kampania-Co-trzecia-imp430377.html

Rolinger PR wsparła kampanię "Co trzecia" w zakresie media relations (prasa + Internet). Wyzwanie polegało na tym, że agencja została zaangażowana do projektu na miesiąc przed inauguracją kampanii i początkiem warsztatów w 13 miastach Polski.
W tym krótkim czasie pojawiło się ponad 30 wzmianek w prasie i Internecie. Na jednym z wydarzeń obecna była również ekipa z TVP3.

Realizacje

Sprawdź, co zrobiliśmy dla naszych klientów.

logo_02

logo_04

logo_06

logo_08-1

logo_10

logo_tw1